کارترال


خرید مجله نی نی نبات - شماره 2 


قیمت : تومان


برند : نبات


خرید پستی مجله نی نی نبات - شماره 2 


قیمت مجله نی نی نبات - شماره 2 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



مجله نی نی نبات - شماره 2


 


شماره‌ی دوم مجله‌ی «نی‌نی نبات» در اردیبهشت 1396 منتشر شد. در این شماره، شعر و قصه‌های خوبی مثل «چیه و کجاست؟»، «دلنگ دولونگ»، «شی.. شی.. نقاشی»، «دویدم و رسیدم»، «اومد و اومد»، «انداز ورانداز»، «نی‌نی قصه پیشی»، «درها» و «با هم بازی» را می‌خوانید. در بخشی از پیام سردبیر نشریه «نی‌نی‌ نبات» آمده است: «من به آب سلام می‌کنم. به سنگ و خاک سلام می‌کنم و با آن‌ها بازی می‌کنم. من یک نی‌نی دیدم. سلام کردک. اسمم را گفتم. اسمش را پرسیدم. با هم بازی کردیم.» نی‌نی نبات نخستین مجله‌ی کودکان زیر 3 سال است که با شعر، داستان، سرگرمی، بازی و نقاشی‌های جذاب و متنوع به‌صورت تمام‌رنگی و گلاسه منتشر می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. «لاله جعفری» و «ناصر کشاورز»، نویسندگان حوزه‌ی کودک به صورت مشترک کار سردبیری این مجله را بر عهده دارند.


 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



 


شماره‌ی دوم مجله‌ی «نی‌نی نبات» در اردیبهشت 1396 منتشر شد. در این شماره، شعر و قصه‌های خوبی مثل «چیه و کجاست؟»، «دلنگ دولونگ»، «شی.. شی.. نقاشی»، «دویدم و رسیدم»، «اومد و اومد»، «انداز ورانداز»، «نی‌نی قصه پیشی»، «درها» و «با هم بازی» را می‌خوانید. در بخشی از پیام سردبیر نشریه «نی‌نی‌ نبات» آمده است: «من به آب سلام می‌کنم. به سنگ و خاک سلام می‌کنم و با آن‌ها بازی می‌کنم. من یک نی‌نی دیدم. سلام کردک. اسمم را گفتم. اسمش را پرسیدم. با هم بازی کردیم.» نی‌نی نبات نخستین مجله‌ی کودکان زیر 3 سال است که با شعر، داستان، سرگرمی، بازی و نقاشی‌های جذاب و متنوع به‌صورت تمام‌رنگی و گلاسه منتشر می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. «لاله جعفری» و «ناصر کشاورز»، نویسندگان حوزه‌ی کودک به صورت مشترک کار سردبیری این مجله را بر عهده دارند.


 



تصاویر بیشتر


 



مجله نی نی نبات - شماره 2
مجله نی نی نبات - شماره 2



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.






 


 


خرید مجله نی نی نبات - شماره 2 ارزان , مجله نی نی نبات - شماره 2 با قیمت ارزان , خرید پستی مجله نی نی نبات - شماره 2, خرید مجله نی نی نبات - شماره 2 با قیمت ,خرید مجله نی نی نبات - شماره 2 فقط ,خرید نبات مجله نی نی نبات - شماره 2 , kharid online مجله نی نی نبات - شماره 2 , kharid مجله نی نی نبات - شماره 2 arzan , qeymat مجله نی نی نبات - شماره 2 , مجله نی نی نبات - شماره 2 , تخفیف برای مجله نی نی نبات - شماره 2 , تخفیف ویژه مجله نی نی نبات - شماره 2 , مجله نی نی نبات - شماره 2 با تخفیف ویژه , خرید ویژه مجله نی نی نبات - شماره 2



شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش